CLEAN EXPO 2023 – Δελτίο Τύπου

Η CLEAN EXPO 2023 είναι γεγονός! Η μοναδική και πλέον εξειδικευμένη έκθεση στην Ελλάδα για τον επαγγελματικό καθαρισμό θα πραγματοποιηθεί από 10 έως 12 Φεβρουαρίου 2023 στο εκθεσιακό κέντρο M.E.C. στην Παιανία.

Η CLEAN EXPO με ολιστική προσέγγιση και διεθνή προσανατολισμό θα παρουσιάσει εξοπλισμό, προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνολογίες για επαγγελματικό καθαρισμό, απολύμανση, υγιεινή & εξυγίανση περιβάλλοντος.

Οι εκθέτες και οι επισκέπτες της CLEAN EXPO 2023

Οι εταιρίες που θα συμμετάσχουν ως εκθέτες θα παρουσιάσουν τα καλύτερα και πιο πρόσφατα προϊόντα και θα δώσουν σύγχρονες λύσεις στους επαγγελματίες που επιθυμούν να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν τις επιχειρήσεις τους.

H έκθεση απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες του κλάδου αλλά και σε στελέχη από διάφορους κλάδους. Συγκεκριμένα την έκθεση θα επισκεφθούν :

  • Εταιρίες Παροχής Υπηρεσιών Επαγγελματικού Καθαρισμού
  • Εταιρίες Διαχείρισης Εγκαταστάσεων (Facility Management)
  • Επιχειρήσεις Πλυντηρίων – Στεγνοκαθαριστηρίων – Ταπητοκαθαριστηρίων
  • Πλυντήρια Αυτοκινήτων
  • Στελέχη από διάφορους κλάδους όπως: Ξενοδοχεία, Restaurant, Café, Νοσοκομεία, Εμπορικά Κέντρα, Εργοστάσια, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Αθλητικά Κέντρα, Δημόσιες Υπηρεσίες, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα, Συγκροτήματα Γραφείων & Κατοικιών.

Cleaning Innovation Forum 2023

Την έκθεση θα πλαισιώσει το Cleaning Innovation Forum στις 11 & 12 Φεβρουαρίου, με ημερίδες, σεμινάρια και παρουσιάσεις που θεματικά θα αγγίξουν κυρίως τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ευρύτερου κλάδου.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα του Cleaning Innovation Forum θα ανακοινωθούν αργότερα.

H έκθεση τελεί ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ της Ομοσπονδίας μας

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές στο www.cleanexpo.eu

Επιμέλεια άρθρου: Σκλήρης Γεώργιος

Διεθνής Ηλεκτρονικός Ανοικτός Διαγωνισμός για το έργο «Ενέργειες Κατάρτισης και Πιστοποίησης Δεξιοτήτων»

Ο ΠΟΣΤΠΣΒΕ δημοσιεύει τον Διεθνή Ηλεκτρονικό Ανοικτό Διαγωνισμό για το έργο «Ενέργειες Κατάρτισης και Πιστοποίησης Δεξιοτήτων» στο πλαίσιο της Πράξης «Κατάρτιση και πιστοποίηση εργαζομένων για την απόκτηση νέων γνώσεων δεξιοτήτων και ικανοτήτων βάσει διάγνωσης αναγκών» με Κωδικό ΟΠΣ 5035159.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών 4/7/2022

Μεταφορτώστε τις λεπτομέρειες του Διαγωνισμού στην Περίληψη της Διακήρυξης και στο Τεύχος της Διακήρυξης

Έλεγχος και πρόστιμο σε στεγνοκαθαριστήριο τον Απρίλιο, με δικαιολογία… βασιλικό διάταγμα του 71′

Το ακούσαμε και αυτό! Σε επαρχιακή πόλη της Ελλάδος, έγινε έλεγχος από κλιμάκιο επιθεώρησης εργασίας και δόθηκε πρόστιμο σε στεγνοκαθαριστήριο, το οποίο ήταν κλειστό για τους πελάτες, αλλά το προσωπικό δούλευε κανονικά στο εργαστήριο. Οι υπάλληλοι του στεγνοκαθαριστηρίου, ήταν δηλωμένοι κανονικά για την ημέρα και ώρα που έγινε ο έλεγχος.

Γιατί υπήρξε το πρόστιμο σε στεγνοκαθαριστήριο

Ήταν Μ. Παρασκευή και ο τοπικός εμπορικός σύλλογος είχε αποφασίσει να παραμείνουν κλειστά τα εμπορικά καταστήματα της περιοχής. Το εργαστήριο του στεγνοκαθαριστηρίου όμως, από την στιγμή που δεν εξυπηρετούσε πελάτες, γιατί παρανομούσε? Την απάντηση έδωσαν οι υπάλληλοι της επιθεώρησης… Βάσει του βασιλικού διατάγματος(!) του 71′ τα στεγνοκαθαριστήρια εξομοιούνται με τα καταστήματα, στις μέρες και ώρες εργασίας τους!

Σε περίοδο κορωνοϊού βέβαια, κάτι τέτοιο δεν το συναντήσαμε ούτε στα πιο σκληρά λοκ ντάουν! Τα καθαριστήρια λειτουργούσαν όπως τα φαρμακεία, τα παντοπωλεία και τα βενζινάδικα. Γιατί άραγε αυτή η απόφαση? Αν το δούμε λίγο χιουμοριστικά, μάλλον η συγκεκριμένη υπηρεσία είχε να βγει για ελέγχους από εποχής βασιλέα Κωνσταντίνου και δεν ενημερώθηκε για μεταγενέστερες αλλαγές στην νομοθεσία.

Τώρα βέβαια ο συνάδελφος θα αναγκαστεί να απευθυνθεί σε νομικό, ώστε να του βρει μεταγενέστερες αναφορές για τις μέρες και τα ωράρια εργασίας των καθαριστηρίων.

Το βασιλικό διάταγμα του 71′ για τις εξομοιώσεις που στηρίχθηκε το πρόστιμο

Επιμέλεια, έρευνα άρθρου : Σκλήρης Γεώργιος

Η μπουγάδα – Παραλαβή, παράδοση (delivery) και οι προοπτικές

Με τον όρο μπουγάδα εννοούμαι τα ρούχα που συνήθως πλένονται οικιακά, με τα συμβατικά πλυντήρια και απορρυπαντικά. Όλο και περισσότεροι πελάτες ψάχνουν επαγγελματικές λύσεις, σε οικιακά, καθημερινά προβλήματα γιατί είναι οικολογικότερες, ευκολότερες, εξοικονομούν προσωπικό χρόνο και αρκετές φορές είναι πολύ πιο οικονομικές για τον καθαρισμό της εβδομαδιαίας μπουγάδας.

Η παραλαβή των απλύτων & η παράδοση των καθαρών ρούχων, το delivery δηλαδή, κατακτά σιγά σιγά τον κόσμο. Αν και ορισμένοι ιδιοκτήτες καθαριστηρίων/πλυντηρίων αγνοούν εντελώς, αυτό το νέο επιχειρηματικό μοντέλο, οι περισσότεροι από αυτούς ενδιαφέρονται και πολλοί από αυτούς έχουν ξεκινήσει να ασχολούνται με αυτό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό έχει αλλάξει τη ζωή πολλών ανθρώπων, καθώς έχει επηρεάσει και την ίδια τη βιομηχανία των πλυντηρίων.

Προφανώς αυτή η νέα ανάγκη απαιτεί και νέο επιχειρηματικό μοντέλο και νέες επιχειρησιακές στρατηγικές, αλλά η πλειοψηφία των ιδιοκτητών πλυντηρίων έχουν βρει το δρόμο τους σε αυτή τη νέα εξέλιξη. Διάφορες στρατηγικές έχουν δοκιμαστεί και ξεκινήσει – από μοντέλα που βασίζονται στη παραλαβή στο κατάστημα, έναντι μοντέλων κατά παραγγελία και τιμολόγηση ανά σακούλα, σε αντίθεση με την τιμολόγηση ανά κιλό άπλυτων ρούχων. Από αυτή την άποψη η τιμολόγηση είναι απαραίτητη και ξεκάθαρη προς τον πελάτη.

19 Best Commercial laundry service ideas | commercial laundry service,  commercial laundry, laundry service

Μπουγάδα | Οι δύο πιο συνηθισμένοι τρόποι τιμολόγησης παραλαβής, καθαρισμού και επιστροφής

Βασικά, οι δύο πιο συνηθισμένοι τρόποι τιμολόγησης παραλαβής και παράδοσης είναι με την τσάντα και με το κιλό. Και οι δύο έχουν δοκιμαστεί και ερευνηθεί εκτενώς. Αν και πολλοί τα έχουν δοκιμάσει και τα δύο, η μέθοδος, με το κιλό, φαίνεται η καλύτερη και δικαιότερη προσέγγιση.

Η έρευνα δείχνει ότι στις ΗΠΑ, η πλειοψηφία του κλάδου των πλυντηρίων, έχει επιλέξει τη μέθοδο του κιλού, κυρίως επειδή αυτή η τιμολόγηση θεωρείται δίκαιη και από τις δύο πλευρές. Φαίνεται να είναι η τέλεια σχέση μεταξύ εξυπηρέτησης και δικαιοσύνης – και είναι μια ιδανική ανταλλαγή αξίας μεταξύ των πελατών σας και της επιχείρησής του πλυντηρίου.

Πηγή: CINET

Μετάφραση, Επιμέλεια άρθρου : Σκλήρης Γεώργιος

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ – ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ στο πλαίσιο της ΠΡΑΞΗΣ

(mis 5035159)

«Κατάρτιση και πιστοποίηση εργαζομένων για την απόκτηση νέων γνώσεων δεξιοτήτων και ικανοτήτων βάσει διάγνωσης αναγκών»
 
Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτήσεων μέχρι 22/05/2022
 
Αίτηση συμμετοχής εδώ:

Γενική Συνέλευση 2022, μέσω ΖΟΟΜ

Την Κυριακή, 10/4/2022, στις 19:00 πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση 2022, της Ομοσπονδίας μας, μέσω της Πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων ΖΟΟΜ. Υπήρξε η απαραίτητη απαρτία, από μέλη/εκπροσώπους σωματείων μας και πέρα από τις προγραμματισμένες ενημερώσεις, συζητήθηκαν σημαντικά θέματα. Παρακάτω παρατίθεται το πρόγραμμα της εκδήλωσης.

Το πρόγραμμα της Γενικής Συνέλευσης 2022

  • 1α. Ενημέρωση συναδέλφων για τις δράσεις της Ομοσπονδίας.   
  • 1β. Ενημέρωση συναδέλφων για τις δράσεις των σωματείων μας (από τους εκπροσώπους τους).
  • 2α. Προβληματισμός και συζήτηση για τις αυξήσεις στα κόστη (ενέργεια, καύσιμα, αναλώσιμα κ.α.). 
  • 2β. Προβληματισμός και συζήτηση για τις τιμές στις υπηρεσίες μας. Υπάρχει ανάγκη να κάνουμε αυξήσεις? Αν ναι, πως υπολογίζω ποια θα πρέπει να είναι η νέα μου τιμή? Αν όχι, γιατί?

Παρόντες και παρατηρητές στην Γενική Συνέλευση 2022

Παρόντες ήταν συνάδελφοι από όλη την Ελλάδα, μέλη/εκπσόσωποι των σωματείων μας. Αλλά και συνάδελφοι, και από περιοχές που δεν εκπροσωπούνται από σωματεία. Οι οποίοι μπήκαν να παρακολουθήσουν, ως παρατηρητές. Εκτός της παρουσίας τους, τους δόθηκε, όπως και πέρσι, που έγινε πάλι το υβριδικό αυτό μοντέλο της διοργάνωσης, χρόνος για τοποθετήσεις.

Μετά από την ενημέρωση για τα πεπραγμένα της Ομοσπονδίας τους τελευταίους 3 μήνες, η οποία έγινε από τον Γενικό Γραμματέα μας, Σκλήρη Γεώργιο, πήραν το λόγο οι εκπρόσωποι των σωματείων μας. οι οποίοι ανέπτυξαν τις ξεχωριστές δράσεις και αποφάσεις που υλοποίησαν στα σωματέια τους.

Ενδεικτικά τον λόγο πήραν:

  • Ο Στέλιος Δανδίκας, από το σωματείο Σερρών και μας ενημέρωσε για την απόφαση του σωαματείου του, λόγω της αύξησης στα κόστη αναλώσιμων και ενέργειας την κοινή απόφαση να προχωρήσουν σε ανατιμήσεις στους τιμοκαταλόγους τους.
  • Ο Παναγιώτης Τριαρίδης, από το σωματείο Κιλκίς, μας ενημέρωσε για το μέτρο που αποφασίσθηκε ομόφωνα, της προπληρωμής σε όλα τα είδη, που πηγαίνουν στα καθαριστήρια του νομού. Περισσότερες λεπτομέρειες θα μας πει τους εππομενους μήνες καθώς το μέτρο είναι φρέσκο και έχει αποδοχής από τους πελάτες, κατά 15 με 20 τοις εκατό.
  • Ο Γεώργιος Μαραβέλιας, από την Πάτρα, μας ενημέρωσε για την πρωτοβουλία του νέου προέδρου, σε συνεργασία με το υπάρχον Διοικητικό Συμβούλιο να προσεγγίσουν πολλούς συναδέλφους, κυρίως ταπητοκαθαριστές, οι οποίοι δεν ήταν εγγεγραμμένοι μέχρι εκείνη τη στιγμή, για λόγους κακής εκπροσώπησης, στο σωματείο των Πατρών, του επαγγέλματος των ταπητοκαθαριστών. Διασφάλισαν την ισότιμη ασχολία και εκπροσώπηση στα θέματα και των δύο επαγγελμάτων. Και ήδη συζητούν και σχεδιάζουν την διεύρυνση της εκπροσώπησης συναδέλφων στους γύρω νομούς, πέρα από τον Νομό Αχαϊας, με την επερχόμενη αλλαγή στο καταστατικό τους.
  • Ο Νίκος Σφαντός και το σωματείο Αθηνών Η Αναγέννηση, μας ενημέρωσε πως έκανε αρκετές προσπάθειες να ενημερώσει μέλη και μη μέλη του, για τρέχοντα θέματα, σεμινάρια της Ομοσπονδίας και συνδικαλιστικούς αγώνες. Ταυτόχρονα συμμετείχαν σε αρκετές κινητοποιήσεις με την τοπική Ομοσπονδία Αθηνών. Και τέλος πέτυχαν μερικές ακόμη νέες εγγραφές.
  • Ο Βασίλης Δανέζης από το σωματείο Ταπητοκαθαριστηρίων Η ΑΤΤΙΚΗ, μας ενημέρωσε για δράσεις ενημέρωσης για τις εκπαιδεύσεις και τα σεμινάρια της Ομοσπονδίας, την μίνι ημερίδα με θέμα την κοστολόγηση, στην κοπή πίτας του Ταπητοκαθαριστή, την ενημερωτική επιστολη για τα συμπτώματα χρήσης στα χαλιά. Τέλος μας ενημέρωσε για την κλιμάκωση των δράσεων του σωματείου έναντι επαγγελματιών που αντιποιούνται το επάγγελμα του ταπητοκαθαριστή και την έκβαση των βημάτων αυτής της ενέργειας.
  • Ο Βαγγέλης Κυπραίος, από το σωαματείο Πειραιά, μας ενημέρωσε για την πραγματικά, πρωτοπόρο, οργάνωση του μαραθωνίου ξελεκιάσματος σε τρία διαφορετικά μαγαζιά συναδέλφων, από τρεις διαφορετικούς εκπροσώπους υλικών και τεχνικών ξελεκιάσματος. Περισσότερες πληροφορίες θα αναρτήσουμε σε επόμενο άρθρο, με αρκετές φωτογραφίες και βίντεο από τα τρία ραντεβού ξελεκιάσματος. Δείτε κάποιες στιγμές από τα 3 ραντεβού ξελεκιάσματος και από την σελίδα του σωματείου Πειραιά στο Facebook.

Η Γενική Συνέλευση 2022 κατέληξε ομόφωνα στα παρακάτω αποτελέσματα.

  • Μετά από αρκετή κουβέντα και πολλές τοποθετήσεις, θεωρήθηκε επιβεβλημένη η ανάγκη για αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους των υπηρεσιών των στεγνοκαθαριστηρίων, αλλά και των ταπητοκαθαριστηρίων, για την διασφάλιση της ύπαρξης των επιχειρήσεων και το 2023.
  • Η συμμετοχή στις κινητοποιήσεις, πανελλαδικά, στις 6/4/2022 κρίθηκε ως μία καλή αρχή, αλλά υπογραμίστηκε πως θα πρέπει να υπάρχει κλιμάκωση των αγώνων για την επίτευξη καλύτερων όρων λειτουργίας και χρηματοδότησης των επιχειρήσεων του κλάδου μας.
  • Πολύ σημαντική κρίθηκε η πρωτοβουλία της πρότασης, για προπληρωμή των υπηρεσιών καθαρισμού, στα στεγνοκαθαριστήρια και της προκαταβολής στα ταπητοκαθαριστήρια. Το μέτρο για τις δύο αυτές πρακτικές δουλεύει ικανοποιητικά, από το πρώτο διάστημα και με την πάροδο των μηνών, θα αποτελέσει λύση στα αυξημένα τιμολόγια ενέργειας και γενικά τα κόστη των επιχειρήσεών μας.

Επιμέλεια άρθρου: Σκλήρης Γεώργιος

Εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας – Μονομερής μεταβολή όρων σύμβασης

Το τελευταίο καιρό λαμβάνουμε ειδοποιήσεις από εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας περί μονομερούς μεταβολής όρων σύμβασης (συνήθως: γενικοί όροι συναλλαγών) με την οποία επιχειρείται από πλευράς παρόχου, η αλλαγή της τιμής χρέωσης του ηλεκτρικού ρεύματος.

Αυτό συνήθως αφορά συμβόλαια που έχουν σταθερή χρέωση και λόγω της αύξησης των τιμών ρεύματος που παρατηρείται παγκοσμίως , οι πάροχοι επιχειρούν να μεταβάλλουν την συμφωνηθείσα με την επιχείρηση τιμή χρέωσης του ηλεκτρικού ρεύματος , αυξάνοντας την έως και 300%.

Η αύξηση αυτή οδηγεί αυτόματα σε αύξηση του κόστους παραγωγής, η οποία είναι αδύνατο να συνοδευθεί και από αντίστοιχη αύξηση του τιμοκαταλόγου  παροχής υπηρεσιών και επομένως ζημία για την επιχείρηση.

Οι επιχειρήσεις δεν είναι απροστάτευτες και θα πρέπει να γνωρίζουν πώς να κινηθούν. Συνήθως οι εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, προβλέπουν μεθόδους επίλυσης διαφορών που προκύπτουν από τέτοια θέματα , παραπέμποντάς την επιχείρηση/ καταναλωτή στην ρυθμιστική αρχή ενέργειας ή και στον συνήγορο του καταναλωτή και σε περίπτωση που δεν βρεθεί λύση να απευθυνθεί στα δικαστήρια. Όμως η διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης/ διαχείρισης των διαφορών/διαφωνιών που προκύπτουν από τις μονομερής μεταβολές των παρόχων είναι χρονοβόρα (η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν ανταποκρίνονται άμεσα, ίσως λόγω του όγκου διαχείρισης των αιτημάτων που έχουν) με αποτέλεσμα να επέλθουν τα αποτελέσματα της μονομερούς μεταβολής και να «ζημιωθεί» η επιχείρηση από τις αυξημένες χρεώσεις.

Οι επιχειρήσεις / καταναλωτές, δεν είναι απροστάτευτοι και παράλληλα με το αίτημα που κάνουν για την εξωδικαστική διαχείριση της διαφοράς, μπορούν να ασκήσουν αίτηση ασφαλιστικών μέτρων ενώπιον των δικαστηρίων με αίτημα προσωρινής διαταγής περί μη μεταβολής των όρων της σύμβασης. Η αίτηση προσωρινής διαταγής συζητείται συνήθως εντός 5 ημερών από την  κατάθεση της και η απόφαση δημοσιεύεται την επομένη της συζήτησης.

Παράδειγμα αντιμετώπισης σε ειδοποίηση από εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας περί μονομερούς μεταβολής της τιμής χρέωσης εντός 30 ημερών

Μια τέτοια αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατέθεσε επιχείρηση του κλάδου, η οποία είχε συμβόλαιο σταθερής χρέωσης, όταν ο πάροχος την ειδοποίησε περί μονομερούς μεταβολής της τιμής χρέωσης εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση. Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, συζήτησε την αίτηση και την έκανε δεκτή, διατάσσοντας τον πάροχο να μην προχωρήσει στην μονομερή αύξηση της τιμής χρέωσης του ρεύματος και να διατηρήσει την υπάρχουσα συμφωνημένη, μέχρι την συζήτηση της αίτησης ασφαλιστικών. Αν και η απόφαση δεν δεσμεύει τον δικαστή που θα συζητήσει τα ασφαλιστικά μέτρα, δεν παύει να αποτελεί πρόκριμα για το δίκαιο του αιτήματος της επιχείρησης.

Πολυχρόνης Κοκκινίδης
Δικηγόρος-Διαμεσολαβητής-Διαπραγματευτής
Κιν 875 876 8520 Σταθ 875 876 8540
Σόλωνος 113 & Εμ Μπενάκη

kokkinidis@skplaw.gr
www.skplaw.gr

Επιμέλεια άρθρου: Σκλήρης Γεώργιος

Τα καθαριστήρια μέσα στην λίστα με τα 20 επαγγέλματα που δίνουν έξτρα έκπτωση φόρου σε όλους τους φορολογούμενους που θα πληρώσουν με ηλεκτρονικό χρήμα

Τα καθαριστήρια μέσα στην λίστα με τα 20 επαγγέλματα που δίνουν έξτρα έκπτωση φόρου σε όλους τους φορολογούμενους που θα πληρώσουν με ηλεκτρικό χρήμα (πιστωτικές, χρεωστικές ή απευθείας κατάθεση) τις υπηρεσίες τους.

Η λίστα περιλαμβάνει 20 κατηγορίες και μεταξύ των άλλων περιλαμβάνονται γιατροί, οδοντίατροι, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί, ξυλουργοί, οδηγοί ταξί, γραφεία τελετών, υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, καθαριστήρια και υπηρεσίες συντήρησης, κ.α.

Την σχετική απόφαση υπογράφουν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θόδωρος Σκυλακάκης και ο υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος.

Σύμφωνα με την ίδια απόφαση, το αφαιρούμενο ποσό εισοδήματος δεν υπερβαίνει το συνολικό πραγματικό εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις, επιχειρηματική δραστηριότητα και ακίνητη περιουσία του φυσικού προσώπου και περιορίζεται μέχρι και το ύψος του ποσού των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ ετησίως συνολικά για τα ως άνω εισοδήματα. Οι δαπάνες αφορούν αποκλειστικά τον φορολογούμενο και δεν δύναται το τυχόν πλεονάζον ποσό να χρησιμοποιηθεί από τον άλλο σύζυγο ή μέλος συμφώνου συμβίωσης.

Για την εφαρμογή της απόφασης η Α.Α.Δ.Ε. ζητά και λαμβάνει στοιχεία για τις δαπάνες με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής ανά φορολογούμενο και ανά κατηγορία δαπάνης με βάση τον Κωδικό Κατηγορίας Εμπόρου (MerchantCategoryCodes MCC) και κάθε άλλο απαιτούμενο στοιχείο αναγκαίο για την εφαρμογή της παρούσας από τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών. Τα ποσά των δαπανών των άρθρων 1 και 2 της παρούσας, για τις οποίες παρέχονται κίνητρα για την πραγματοποίηση συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμών, προσυμπληρώνονται με δυνατότητα μεταβολής στις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος, με βάση τα δεδομένα που παρέχουν οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών.

Η απόφαση εφαρμόζεται για δαπάνες που πραγματοποιούνται από τους δικαιούχους, στις κατηγορίες που ανοίκουν στην παραπάνω λίστα (και στα καθαριστήρια) στα φορολογικά έτη 2022 έως και 2025.

Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Επιμέλεια άρθρου: Σκλήρης Γεώργιος

Interclean Amsterdam 2022 – Τάσεις για τον επαγγελματικό καθαρισμό για το 2022 και μετά

Με την Interclean Amsterdam να είναι προ των πυλών, τον ερχόμενο Μάιο, ρωτήσαμε τον πρώην διευθυντή της Interclean Rob den Hertog τι προβλέπει και ποιες οι μελλοντικές τάσεις στον επαγγελματικό καθαρισμό από το 2022.

Η βιωσιμότητα δεν είναι πλέον στο στάδιο «ωραίο να την έχεις»

Η ελαχιστοποίηση της ζημίας στο περιβάλλον είναι ένα ολοένα και πιο σημαντικό ζήτημα στη σημερινή βιομηχανία επαγγελματικού καθαρισμού. Όπου στο παρελθόν «βιοσιμότητα» σήμαινε τη χρήση ενός πράσινου (οικολογικού) προϊόντος, σήμερα περιέχει πολύ περισσότερα από αυτό. Έχοντας κατά νου τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και την Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ, οι κατασκευαστές εξετάζουν ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής. Αυτό περιλαμβάνει επίσης θέματα όπως, κυκλικότητα, βιώσιμη συσκευασία και οικολογική σήμανση.

Η σημασία της βιωσιμότητας, στον επαγγελματικό κλάδο καθαρισμού και υγιεινής, αυξάνεται εδώ και χρόνια. Τώρα, δεν υπάρχει πια διαφυγή. Η ενσωμάτωση πρακτικών βιωσιμότητας, στην επιχειρηματική στρατηγική σας, πιθανότατα βελτιώνει την εμπιστοσύνη με τους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους επενδυτές προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον. Η βιωσιμότητα πλέον μεταβαίνει από το στάδιο «καλό να την έχεις» στο στάδιο «πρέπει να την έχεις».

Τάσεις για το 2022 στον επαγγελματικό καθαρισμό

Το παραπάνω απόσπασμα άρθρου, προέρχεται από την σελίδα intercleanshow.com. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο από εδώ

Μετάφραση και επιμέλεια άρθρου: Σκλήρης Γεώργιος

Αγγελία – Πωλούνται κύλινδρος και κούκλα ατμού

Πωλούνται κύλινδρος και κούκλα ατμού.

  • Κύλινδρος MAGIC STIR ( made in Italy) 120cm πλάτος
  • Κούκλα ατμού CAMPTEL (made in Italy)

Πωλούνται τα παραπάνω μηχανήματα λόγω μετακόμισης της επιχείρησης σε μικρότερο μαγαζί στο οποίο ο χώρος είναι περιορισμένος και δεν μπορούν να τοποθετηθούν. Λειτουργούν κανονικά και τα δύο. Είναι σε αποθήκη και το μόνο που θέλουν είναι αλλαγή τα υφάσματά τούς.

Φωτογραφίες μεταχειρισμένων μηχανημάτων

Πληροφορίες για κύλινδρος και κούκλα ατμού

Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε στο 27310 82728 η στο 698 045 2973. Πριμπας Γεώργιος

Ο κύλινδρος 1000€
Η Κούκλα 800€
Περιοχή : Σπάρτη Λακωνίας