Η ορολογία ως “εργαλείο” ενός επαγγελματία

Η ορολογία μπαίνει με ταχύτατους ρυθμούς μέσα στην καθημερινότητα του κάθε επαγγελματία. Η συνεννόηση, πολλές φορές, γίνεται με την χρήση εξειδικευμένης ορολογίας. Έτσι και εμείς πρέπει να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και να ενημερωνόμαστε συνεχώς, ώστε να μην μείνουμε ποτέ εκτός αγοράς, ή να μην θεωρηθούμε “παλιομοδίτες”. Η εξέλιξη ενός επαγγελματία αλλά και μίας επιχείρησης, είναι ένα θετικό και θεμιτό στοιχείο, εφόσον γίνεται ορθά και συγκροτημένα.

Παρακάτω θα δούμε την ορολογία σχετικά με το λιανεμπόριο και την πώληση. Στην δική μας περίπτωση (των καθαριστηρίων), μερικοί από τους παρακάτω όρους δεν έχουν αντιστοιχία, όμως οι περισσότεροι από αυτούς, μαθαίνοντας τις ερμηνείες τους, θα μας βοηθήσουν να σκευτούμε δημιουργικά, να βρούμε καινούριες ευκαιρίες, μέσα από την επιχείρησή μας και να εξελιχθούμε, στον βαθμό που μπορούμε.

Η ορολογία της λιανικής πώλησης

Το retail (λιανική πώληση) τα τελευταία χρόνια αλλάζει, καθώς αλλάζουν οι αγορές στις οποίες απευθύνεται και οι συνήθειες των καταναλωτών. Ένα μεγάλο μέρος του retailing πλέον γίνεται online, κάτι που δίνει στους καταναλωτές τη δύναμη της πληροφορίας και της σύγκρισης. Αυτό τους κάνει πιο απαιτητικούς.

Έτσι, λοιπόν, καθίσταται απαραίτητο για τον κάθε retailer να είναι πλήρως ενημερωμένος για όλες τις εξελίξεις στον κλάδο και παράλληλα να ενσωματώνει τις νέες τάσεις ώστε να είναι ανταγωνιστικός. Παρακάτω παρατίθενται 40 όροι που ο κάθε σύγχρονος retailer πρέπει να γνωρίζει.

Anchor Store

Γνωστό επίσης και ως «draw tenant», «anchor tenant» ή«key tenant», το anchor store είναι ένα από τα μεγαλύτερα-αν όχι το μεγαλύτερο-κατάστημα μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο(mall). Είναι συνήθως ένα πασίγνωστο πολυκατάστημα ή μια αλυσίδα καταστημάτων λιανικής πώλησης.

Αν είστε μικρού ή μεσαίου μεγέθους retailer, ένα anchor store είναι ο ιδανικός γείτονας για εσάς. Τέτοιου είδους καταστήματα, δημιουργούν αυξημένη κίνηση στην περιοχή σας, πράγμα που σας δίνει την δυνατότητα να ανακαλύψετε περισσότερες ευκαιρίες για την δική σας επιχείρηση.

Big Box Store

Το όνομα του τα λέει σχεδόν όλα. Το big box store είναι μια εγκατάσταση μεγάλου μεγέθους, σε τετράγωνο ή και ορθογώνιο σχήμα, συνήθως μέρος μίας μεγάλης αλυσίδας λιανικής πώλησης.Παραδείγματα τέτοιων καταστημάτων αποτελούν τα: Target, Home Depot και Best Buy.

Big Data

Αναφέρεται σε σύνολα δεδομένων, τόσο ογκώδη, που απαιτούνται εξελιγμένα προγράμματα και εξειδικευμένοι επιστήμονες για να γίνουν αυτά κατανοητά. Όταν ασχολείστε με Big Data, δεν περιορίζεστε απλά στο να κοιτάτε την κυκλοφορία ή τις μετατροπές, αλλά αναλύετε συμπεριφορές, δημογραφικές και κοινωνικές πληροφορίες, τον χρόνο και πολλά ακόμη.

Το να αναλύσετε τα νούμερα και να εξάγετε βήματα δράσης από όλη αυτήν την πληροφορία, απαιτεί πάρα πολύ δουλειά αλλά συνήθως οι retailers ανταμείβονται, καθώς τα Big Data προσφέρουν μία πολύ καλή εικόνα για τις διαθέσεις των καταναλωτών. Τα Big Data όχι μόνο επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εξατομικεύουν την εμπειρία του κάθε πελάτη ξεχωριστά, αλλά τους βοηθούν να προβλέπουν την καταναλωτική συμπεριφορά (πχ. Πότε ένας καταναλωτής είναι σε διάθεση να ψωνίσει, πότε είναι έτοιμοι να αποχωρήσουν κ.ο.κ).

Brick and Click

O όρος αυτός αναφέρεται στους retailers που ενσωματώνουν το φυσικό τους κατάστημα με το ηλεκτρονικό τους site. Αυτοί οι retailers αξιοποιούν ότι καλύτερο έχουν από τους δύο αυτούς κόσμους, στην επιχείρησή τους. Οι περισσότερες Brick and Click εταιρείες προσφέρουν αξεπέραστες υπηρεσίες web-to-store, όπως είναι η παραλαβή από το κατάστημα ή επιστροφές προϊόντων.

Cashwrap

Αυτή είναι η κύρια περιοχή checkout σε ένα κατάστημα retail. Με άλλα λόγια, είναι η περιοχή όπου απευθύνονται οι καταναλωτές όταν είναι πλέον έτοιμοι να αγοράσουν τα προϊόντα. Είναι το μέρος όπου οι έμποροι τοποθετούν το σύστημα POS και δημιουργούν πωλήσεις.

Συνήθως οι περιοχές cashwraps έχουν και ράφια με εμπορεύματα από όπου μπορούν οι καταναλωτές να ψωνίζουν κατά την έξοδό τους από το κατάστημα.

Click and Collect

Πρόκειται για μια υπηρεσία όπου οι retailers δίνουν στους καταναλωτές την δυνατότητα να αγοράσουν προϊόντα διαδικτυακά και να τα παραλάβουν από το κατάστημα.

Όπως τα Brick and Click, έτσι και τα Click and Collect καταστήματα, συνδυάζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα δύο κανάλια.

Είναι χρήσιμο και για τους καταναλωτές επίσης. Μπορούν να πραγματοποιήσουν μια αγορά από την άνεση του σπιτιού τους, και απλά να το παραλάβουν όποτε τους βολεύει, αντί να πληρώνουν μεταφορικά ή να περιμένουν το προϊόν να φτάσει ταχυδρομικώς.

Cross Merchandising

Ο όρος αναφέρεται στην πρακτική της έκθεσης ή τοποθέτησης προϊόντων από διαφορετικές κατηγορίες μαζί, με στόχο:πρόσθετες πωλήσεις.

Φανταστείτε το εξής: είστε στο παντοπωλείο, και περιηγείστε στο τμήμα των ποτών όταν βλέπετε μπροστά σας ένα πακέτο λεμόνια τοποθετημένα δίπλα στο ράφι της τεκίλας. Αυτό αποτελεί ενέργεια cross merchandising. Oι έμποροι γνωρίζουν ότι ο κόσμος συχνά χρησιμοποιεί λεμόνι στα σφηνάκια τεκίλας, επομένως στρατηγικά τοποθέτησαν τα δύο αυτά προϊόντα μαζί.

Dead Stock

Κάποιες φορές το λέμε και «dead inventory»-είναι κάτι που κανένας retailer δε θέλει να έχει. Στο dead stock ανήκει εμπόρευμα που δεν έχει πωληθεί ποτέ ή έχει παραμείνει στην αποθήκη για λίγο καιρό. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε γιατί ένα συγκεκριμένο εμπόρευμα είναι εποχιακό, είτε επειδή απλά δεν έχει ζήτηση.

Οι retailers μπορούν να ξεφορτωθούν ένα απόθεμα που είναι «νεκρό» ή που δεν κινείται, με εκπτώσεις ή δωρεές αλλά πάντα ο καλύτερος τρόπος να χειριστείς ένα dead stock, είναι να μην το προβάλεις σε περίοπτη θέση. Ανέλυσε την ζήτηση του κοινού σου, ώστε ν αποφασίσεις ποια προϊόντα θα κρατήσεις stock.

Επίσης βεβαιωθείτε ότι διαχειρίζεστε σωστά το απόθεμά σας ενώ παράλληλα διατηρείτε ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ πωλήσεων και καταναλώσεων.

Drop Shipping

Ο όρος αναφέρεται σε μια συμφωνία μεταξύ του retailer και του παρασκευαστή/διανεμητή, στην οποία ο πρώτος μεταβιβάζει τις παραγγελίες του πελάτη στον τελευταίο, ο οποίος με την σειρά του στέλνει το εμπόρευμα απευθείας στον πελάτη.

Με άλλα λόγια, ο retailer δεν διατηρεί απόθεμα (stock). Αντίθετα, στέλνει στον παρασκευαστή/διανεμητή την παραγγελία και τις πληροφορίες αποστολής και αυτός αποστέλλει το προϊόν στον πελάτη.

Dynamic Clustering/Δυναμική Ομαδοποίηση

Αν το αγοραστικό κοινό σας είναι κατακερματισμένο (πχ διαφορετικές τοποθεσίες ή κοινωνικο-οικονομικές τάξεις), τότε γνωρίζεις ότι το να αναπτύξεις την επιχείρησή σου με μία ενιαία στρατηγική, συνολικά, αποτελεί πρόκληση.

 

Etailing

Αποτελεί συντομογραφία του «electronic retailing»και είναι η πρακτική της πώλησης αγαθών μέσω Internet. Etailersυπάρχουν σε κάθε μέγεθος και σχήμα, από τεράστια ονόματα μεγαθυρίων, όπως το Amazon και το Zapposμέχρι συνοικιακά/οικογενειακά καταστήματα που πουλούν στο site τους, και τα «stay-at-home»καταστήματα που πουλούν αποκλειστικά online.

Flash Sales

Παρόμοια με τις καθημερινές εκπτώσεις, ο όρος αναφέρεται σε εκδηλώσεις (event) εκπτώσεων που λαμβάνουν χώρα για περιορισμένο χρόνο. Οι Flash Sales μπορούν να διαρκέσουν, οπουδήποτε, από μερικές ώρες έως δύο μέρες ώστε να δελεάσουν τους καταναλωτές με τεράστιες προσφορές (συνήθως 50% και πάνω).

Η «παγίδα» είναι ότι οι αγοραστές πρέπει να πραγματοποιήσουν την συναλλαγή ΑΜΕΣΑ. Διαφορετικά ρισκάρουν να χάσουν τα προϊόντα από άλλους αγοραστές, ή να παρέλθει ο χρόνος και να χάσουν την ευκαιρία να «αρπάξουν» τις προσφορές που επιθυμούν.

Green Retailing

Ο όρος αναφέρεται σε πρακτικές φιλικές-προς-το-περιβάλλον, που υιοθετούν οι retailers.

Κοινά παραδείγματα αποτελούν η μετατροπή της συσκευασίας ενός προϊόντος σε ανακυκλώσιμη ή προσφορά επαναχρησιμοποιήσιμων τσαντών αντί για πλαστικών, στους πελάτες.

Άλλες πρακτικές, όπως η προσθήκη φωτοβολταικώνή η αντικατάσταση του φωτισμού στο κατάστημα με εναλλακτικό εξοικονόμησης ενέργειας, μπορούν επίσης να θεωρηθούν.

Retail Υψηλής Ταχύτητας

Το Retail υψηλής ταχύτητας έχει να κάνει με την ικανότητα του να κάνεις πιο γρήγορη την εμπειρία του πελάτη. Παραδείγματα Retail υψηλής ταχύτητας αποτελούν τα drive-thru παντοπωλεία, ταpop-up καταστήματα, οι κινητές επιχειρήσεις όπως πχ τα φορτηγά τροφίμων ή οποιοσδήποτε retailer πραγματοποιεί έκτακτες προσφορές ή εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου.

Η χρήση των κινητών POS συστημάτων είναι εξαιρετικά δημοφιλής στο Retail υψηλής ταχύτητας. Γρήγορο, ελαφρύ και εύκολο στην εγκατάσταση το mPOS τρέχει στο cloud και μπορεί να ενημερώσει αποθέματα, CRM και πληρωμές σε πραγματικό χρόνο, βοηθώντας έτσι τους εμπόρους να είναι πάντα ενημερωμένοι. Τα περισσότερα mPOS συστήματα, προσφέρουν επίσης δυνατότητες όπως αποδείξεις μέσω emailκαι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις των retailers υψηλής ταχύτητας.

Integrated Supply Chain

Πρόκειται για ένα δίκτυο επιχειρήσεων και εργολάβων που δουλεύουν μαζί και συντονίζονται για να κατασκευάσουν, να μεταφέρουν , να διανείμουν και να πουλήσουν προϊόντα λιανικής.

Σε αντίθεση με την κοινή supply chain, που αποτελεί περισσότερο μία γραμμική διαδικασία όπου το προϊόν κατευθύνεται από την μία φάση στην επόμενη, μια Integrated Supply Chain εμπεριέχει περισσότερη συνεργασία και ενδέχεται να περιλαμβάνει την από κοινού ανάπτυξη προϊόντων, κοινόχρηστες πληροφορίες και κοινά συστήματα.

Keystone Pricing

Αυτή είναι η πρακτική της πώλησης ενός εμπορεύματος σε τιμή διπλάσια της χονδρικής.

Οι retailers καταφεύγουν στην φόρμουλα του keystone pricing γιατί είναι απλή και συνήθως καλύπτει το κόστος ενώ προσφέρει «ηχηρό» περιθώριο κέρδους.

Layaway/ Lay-by

Είναι μία συμφωνία μεταξύ του retailer του πελάτη, στην οποία ο retailer«κρατάει» ένα προϊόν στην άκρη για τον αγοραστή, μέχρι αυτός να πραγματοποιήσει την τελική εξόφληση. Ο καταναλωτής πληρώνει σε δόσεις (με μηδενικό επιτόκιο) και θα παραλάβει το προϊονμόνο εφόσον ολοκληρωθούν οι πληρωμές.

Με την συμφωνία αυτή ωφελούνται και τα δύο μέρη.

Τα Layaway προγράμματα διευκολύνουν τον καταναλωτή να αποκτήσει τα προϊόντα που επιθυμεί, ενώ παράλληλα ελαχιστοποιούν το ρίσκο από πλευράς retailer.

Leveraged Buy Out LBO

είναι η συναλλαγή μίας εταιρείας κάνοντας χρήση δανεικών κεφαλαίων. Ο αγοραστής θα χρησιμοποιήσει τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας ως εγγύηση για να πάρει το δάνειο και θα χρησιμοποιήσει τις ταμειακές ροές(cash flow)της εταιρείας για να αποπληρώσει το δάνειο.

Loss Leader

To Loss Leader αποτελεί ένα δημοφιλές εργαλείο marketing. Πρόκειται για ένα αντικείμενο που πωλείται με ζημιά, προκειμένου όμως να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές σε ένα κατάστημα. Εφόσον βρίσκονται ήδη μέσα στο κατάστημα, ο retailer ποντάρει πλέον στο ότι ο πελάτης θα αγοράσει και άλλα εμπορεύματα μαζί με το loss leader δημιουργώντας κέρδος στην επιχείρηση.

Markdown

Σε αντίθεση με τις εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου ή τις προωθητικές προσφορές, το markdown είναι μία υποτίμηση του προϊόντος, το οποίο δεν πωλείται στην αρχική τιμή για την οποία προοριζόταν. Η τιμή μειώνεται μόνιμα, το προϊόν μετακινείται στα αποθέματα και δίνει χώρο σε νέα προϊόντα.

Μass Customization/MΑΖΙΚΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ

Η μαζική εξατομίκευση αναφέρεται στην πρακτική της προσφοράς προϊόντων που απευθύνονται στις προτιμήσεις του κάθε πελάτη, αλλά παρ’ όλα αυτά μπορεί να παραχθεί μαζικά, με αποδοτικό τρόπο.

Mobile Payments/Πληρωμές μέσω Κινητού

O συγκεκριμένος όρος αφορά τις υπηρεσίες και την τεχνολογία που επιτρέπει στον καταναλωτή να πληρώνει χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο αντί να καταφεύγει στους παραδοσιακούς τρόπους πληρωμής όπως τα μετρητά ή πιστωτικές κάρτες.

Οι πληρωμές μέσω κινητού συναντώνται σε διάφορες μορφές, οι πιο δημοφιλείς περιλαμβάνουν τις λύσεις που βασίζονται στο σύστημα NCF (Near Field Communication) όπως ApplePay, ISIS, Google Wallet και λύσεις βασισμένες σε εφαρμογές όπως το PayPal.

Mobile Shopping/Αγορές μέσω κινητού

Ιδιαίτερα δημοφιλείς, χάρη στην δημοτικότητα των tablets και smartphones, τοmobile shopping είναι η πρακτική της αγοράς αγαθών ή υπηρεσιών μέσω συσκευής κινητού τηλεφώνου. Οι αγοραστές μπορούν να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους είτε μέσω του mobile site του retailer, είτε με την χρήση κάποιας εφαρμογής.

Mystery Shopping

Πρόκειται για μια δραστηριότητα που εφαρμόζουν εταιρείες έρευνας αγοράς, watchdog groups και οι ίδιοι οι retailersώστε να αξιολογούν την ποιότητα προϊόντος/υπηρεσίας ή την συμμόρφωση. Ο mystery shopper ενεργεί σαν ένας κοινός καταναλωτής, στη συνέχεια παρέχει feedback και καταγράφει με λεπτομέρειες την εμπειρία του με τον retailer.

Niche Retailing

Ο όρος αυτός αναφέρεται στην πρακτική της πώλησης αποκλειστικά και μόνο σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς. Με άλλα λόγια, όταν είσαι ένας niche retailer, ειδικεύεσαι σε έναν συγκεκριμένο τύπο προϊόντος (ή ορισμένες φορές σε λίγα παρεμφερή προϊόντα). Οι niche retailers έχουν την οικονομική δυνατότητα είναι πιο ευκίνητοι μες τις στρατηγικές τους, σε σχέση με πιο ευρείς επιχειρήσεις, γιατί απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό. Αυτό τους επιτρέπει να εντοπίζουν τα ξεχωριστά τμήματα της αγοράς και να αναπτύσσουν μοναδικές και πιο στοχευμένεςστρατηγικές για να καλύψουν τις ανάγκες της αγοράς τους.

Ένα καλό παράδειγμα niche retailer είναι η Sunglass Hut, μια δημοφιλής αλυσίδα retail που ειδικεύεται στην πώληση γυαλιών ηλίου.

Omni-channel Retailing

Omni-channel σημαίνει εδραίωση της παρουσίας μια επιχείρησης σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες (πχ brick-and-mortar, κινητά, Internet, κατάλογοι κτλ) και παροχή στους πελάτες, της δυνατότητας συναλλαγής, αλληλεπίδρασης, και συμμετοχής μέσω όλων αυτών των καναλιών ταυτόχρονα ή εναλλακτικά. Το να δίνετε στον πελάτη την ευελιξία να αγοράζει ένα προϊόν χρησιμοποιώντας εφαρμογή κινητού, να παραλαμβάνει το εμπόρευμα από το κατάστημά σας, και να προβαίνει σε διαδικασία επιστροφής του μέσω της ιστοσελίδας, αποτελεί παράδειγμα του Omni-channel retail.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το οmni-channel retail αυτό εκτείνεται πολύ παραπέρα από την απλή παρουσία σε πολλαπλές πλατφόρμες. Για να είστε πραγματικά οmni-channel, οφείλετε να συγχωνεύεται όλες αυτές τις πλατφόρμες ώστε να παρέχετε μία αξέχαστη εμπειρία στον πελάτη.

Planogram

Πρόκειται για μια οπτική αναπαράσταση που δείχνει πως το εμπόρευμα μπορεί να τοποθετηθεί στο ράφι του καταστήματος για να φέρει περισσότερες πωλήσεις. Είναι ένα μοντέλο που επιδεικνύει την καλύτερη τοποθέτηση του εμπορεύματός σας.

Η τοποθέτηση του προϊόντος μπορεί να επηρεάσει τις συναλλαγές των καταναλωτών, επομένως ο προγραμματισμός αυτής της τοποθέτησης μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις.
Το Planogram μπορεί επίσης να καθοδηγήσει και να βοηθήσει στην χαρτογράφηση του καταστήματος δίνοντας την δυνατότητα στους retailers να αξιοποιήσουν τον χώρο στο κατάστημά τους.

Pop-Up Stores

Σκεφτείτε τα σαν τα offline «ξαδέρφια» των flash sales ιστοσελίδων.

Τα Pop-Up καταστήματα(γνωστά και ωςPop-up Retail) είναι βραχυπόθεσμαμαγαζιά ή χώροι πώλησης που έρχονται και παρέρχονται μέσα σε μία δεδομένη χρονική περίοδο. Τέτοια καταστήματα μπορούν να ιδρυθούν μέσα σε άδειους χώρους retail,θαλάμους πολυκαταστημάτων ή και στη μέση ενός πάρκου.

Τα Pop-Up καταστήματα εμφανίζονται συνήθως χωρίς να έχει προηγηθεί ανακοίνωση, προσελκύουν γρήγορα τα πλήθη και είτε εξαφανίζονται είτε μετασχηματίζονται σε άλλου τύπου καταστήματα, μέσα στην επόμενη χρονική περίοδο.

Prestige Pricing

Πρόκειται για μια στρατηγική που υλοποιείται συνήθως από high-end retailers και lifestyle brandsκαι κατά την οποία ένα προϊόν τιμολογείται σε μία υψηλή τιμή ως ένδειξη αποκλειστικότητας, υψηλής ποιότητας ή πολυτέλειας. Προορίζεται για να προσελκύει ιδιώτες status-conscious και πελάτες που αναζητούν premium προϊόντα.

H Luis Vuitton είναι ένα προνομιούχο παράδειγμα retailer με στρατηγική prestige τιμολόγησης. Η French Fashion houseεφαρμόζει premium τιμολόγηση σε όλα τα προϊόντα της, δεν πραγματοποιεί εκπτώσεις, ούτε έχει outlet καταστήματα.

Κύκλος Ζωής Προϊόντος

Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει την αλληλουχία των σταδίων από τα οποία περνάει ένα προϊόν μέχρι να φτάσει στην αγορά. Τα στάδια αυτά περιλαμβάνουν την σύσταση, την ανάπτυξη εσόδων πώλησης, την ωρίμανση και την απόσυρση του προϊόντος. Θα πρέπει να επιδεικνύεται προσοχή στον κύκλο ζωής του κάθε προϊόντος σας. Κρατήστε σημειώσεις σχετικά με την απόδοση σε κάθε στάδιο και συγκεντρώστε πληροφορίες που μπορείτε να αξιοποιήσετε για την βελτίωση των μελλοντικών σας προϊόντων ή προσφορών.

Relationship Retailing

Πρόκειται για μια στρατηγική που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για χτίσουν loyalty(=πιστότητα) και να σφυρηλατήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους.
Το Relationship Retailing μπορεί να έχει την μορφή loyalty προγραμμάτων, εξατομικευμένων εμπειριών ή εξαιρετικών υπηρεσιών προς τον πελάτη.

RFID

Ακρωνύμιο του Radio Frequency Identification, το RFID είναι ένα chipενσωματωμένο στην ετικέτα ή την συσκευασία. Εκεί βρίσκονται αποθηκευμένες πληροφορίες για το προϊόν, που χρησιμοποιούνται συνήθως για τον εντοπισμό του. Χάρη στην τεχνολογία RFIDοι retailers μπορούν να γνωρίζουν με ακρίβεια το απόθεμά τους και να μην ξεμένουν ποτέ.

Το απόθεμα όμως είναι μόνο η αρχή. Οι retailers τώρα εξετάζουν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν το RFID ώστε αποκτούν επιπλέον στοιχεία για τις διαθέσεις των καταναλωτών, πράγμα που θα τους επιτρέψει να εφαρμόζουν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές marketing και να παρέχουν καλύτερες εμπειρίες στον πελάτη.

Self Serve

Στο retail, αυτό σημαίνει να επιτρέπεις στον καταναλωτή να επιλέξει και να πληρώσει για τα αγαθά ο ίδιος, χωρίς να ζητήσει βοήθεια από το έμψυχο προσωπικό.

Αυτόματοι πωλητές, κιόσκια, όπως και ουρές για self-serve checkout σε παντοπωλεία, όλα εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία.

Shrinkage

Αφορά την διαφορά μεταξύ της ποσότητας του stock που είναι καταγεγραμμένη και της πραγματικής ποσότητας που είναι διαθέσιμη. Με άλλα λόγια πρόκειται για μια μείωση στο απόθεμα που δεν οφείλεται σε σωστές πωλήσεις. Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι shrinkageείναι η κλοπή από προσωπικό, κλοπή, διοικητικά λάθη, λάθος του προμηθευτή.

Μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε το shrinkage, ενισχύοντας την ασφάλεια στο κατάστημά σας.

Να παρακολουθείτε τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους πωλητές/προμηθευτές για ύποπτη συμπεριφορά. Επίσης να έχετε ορίσει πολιτικές ανάληψης ευθύνης ώστε να μειώσετε τον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους και να κάνετε τακτικά απογραφή, ιδίως όταν πρόκειται για προϊόντα που γίνονται συχνά αντικείμενα κλοπής.

Stock Keeping Unit

Γνωστός και ως SKU, ο όρος αυτός αφορά την μοναδική ταυτοποίηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Χρησιμοποιείται στην διαχείριση αποθέματος και επιτρέπει στουςretailers να εντοπίζουν και να διαχωρίζουν τα προϊόντα τους μεταξύ τους. Το SKUαντιπροσωπεύει όλα τα γνωρίσματα του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων του style, του brand του μεγέθους, του χρώματος και άλλων.

Social Commerce

To S-Commerce αναφέρεται σε μοντέλα ή πρακτικές retail που ενσωματώνουν social media, user-generated περιεχόμενο ή κοινωνικήαλληλεπίδραση.

Tribetailing

Ο όρος αυτός αναφέρεται στην πρακτική του retail κατά την οποία, προσαρμόζεις οτιδήποτε κάνεις-από το design του καταστήματος, τις διαφημίσεις, το προσωπικό σου-για μια συγκεκριμένη φυλή «tribe» ή ομάδα ανθρώπων.

Με το tribetailing, δεν προσπαθούμε να ευχαριστήσουμε όλο το κοινό ή τις μάζες, του αλλά εστιάζουμε σε ένα συγκριμένο τμήμα του πληθυσμού και απευθυνόμαστε σε αυτό και μόνο.

Unified Brand Experience Ενιαία Εμπειρία του Brand

Στο retail, η έννοια αυτή έχει να κάνει με την καθιέρωση ενός σταθερού/ συνεπούς brand ή ταυτότητας μέσω πολλαπλών καναλιών ή πλατφόρμων, συμπεριλαμβανομένων των brick and mortar, του ecommerce και κινητών. Επομένως είτε προωθείτε και πουλάτε σε πελάτες face-to-face, είτε μέσω εφαρμογής κινητού, είτε διαδικτυακά, είστε σε θέση να διαδώσετε τα ίδια μηνύματα και να προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία.

Η επιτυχής υλοποίηση αυτού, προϋποθέτει σωστή εκπαίδευση του προσωπικού, εύρεση κατάλληλων εργαλείων, και κυρίως την ύπαρξη μιας ξεκάθαρης στρατηγικής με ξεκάθαρα μηνύματα.

Virtual Augmentation

Με την έννοια αυτή εννοούμε ότι ο πραγματικός-φυσικός κόσμος που αντιλαμβάνεται ο χρήστης «αλληλοσυμπληρώνεται» με εικονικά στοιχεία, με τέτοιο τρόπο ώστε όλα να συνυπάρχουν στο ίδιο περιβάλλον. Αυτή η «εικονική επαύξηση» φέρνει στον πραγματικό κόσμο, όλα εκείνα τα στοιχεία που προέρχονται από τον Η/Υ – περίπου όπως στην ταινία Space Jam, βλέπουμε τονMichael Jordanνα παίζει μπάσκετ με χαρακτήρες Looney Tunes.

Στο retail, τοVirtual Augmentation μπορεί να υλοποιηθεί με διάφορους τρόπους όπως τα strippable catalogs, εφαρμογές που σου επιτρέπουν να δεις τις προσφορές στο κατάστημα, όταν κατευθύνεις την κάμερα του κινητού προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, ακόμη και εξομοιωτές δοκιμαστηρίων.

Webrooming

Πρόκειται για την πρακτική κατά την οποία βλέπεις τα προϊόντα online στα φυσικά καταστήματα όπου αυτά πωλούνται, προτού τα αγοράσεις. Είναι το αντίθετο του showrooming, όπου οι πελάτες κοιτάζουν τα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα και τα αγοράζουν μόνο διαδικτυακά. Ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης που στηρίζονται στην εικόνα (Pinterest, Polyvore) βοηθούν την εξέλιξη του webrooming. Οι χρήστες βλέπουν τα αντικείμενα που τους αρέσουν καθώς περιηγούνται στα sites, και στη συνέχεια βγαίνουν στον πραγματικό κόσμο για να τα δοκιμάσουν.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο epixeiro.gr

Σε ισχύ η περίθαλψη ανασφάλιστων μόνο με το ΑΜΚΑ τους

Υπογράφηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) με τις «Ρυθμίσεις για τη διασφάλιση της πρόσβασης των ανασφάλιστων στο Δημόσιο  Σύστημα Υγείας». Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας η ΚΥΑ διασφαλίζει τη δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας για τους ανασφάλιστους πολίτες, με απλή επίδειξη του ΑΜΚΑ τους, ενώ παράλληλα καταργούνται οι τριμελείς επιτροπές των νοσοκομείων για το σχετικό θέμα.

 


 

To υπουργείο Υγείας, εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία υπογράφηκε η σχετική ΚΥΑ σε συνέχεια της ψήφισης του Νόμου 4368/2016 (παράλληλο πρόγραμμα) που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για τους ανασφάλιστους.

Συγκεκριμένα, η ΚΥΑ διασφαλίζει τη δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας, συμπεριλαμβανομένων και των πανεπιστημιακών νοσοκομείων, και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των ανασφάλιστων πολιτών ελαχιστοποιώντας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, «οι παροχές που διασφαλίζει η ΚΥΑ είναι ισότιμες με τον κανονισμό παροχών του ΕΟΠΥΥ (κάθε υπηρεσία νοσηλείας, διαγνωστικές εξετάσεις, ιατρικά βοηθήματα κ.λπ.)».

Επίσης, το υπουργείο διευκρινίζει ότι οι ανασφάλιστοι πολίτες μόνο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ τους και χωρίς καμία άλλη διαδικασία θα δικαιούνται ισότιμης πρόσβασης στο δημόσιο σύστημα υγείας, όπως και οι ασφαλισμένοι. Ενώ παράλληλα, καταργούνται οι τριμελείς επιτροπές καθώς και κάθε οικονομική επιβάρυνση για τη νοσηλεία στα δημόσια νοσοκομεία.

Όσον αφορά τη συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη, το υπουργείο Υγείας υιοθετεί ένα σύστημα συνδυασμού εισοδηματικών, κοινωνικών και κλινικών κριτηρίων (ανάλογα τις παθήσεις, την χρονιότητα τους ή αν πρόκειται για ΑΜΕΑ), προκειμένου να εξασφαλιστεί η απαλλαγή από τη συμμετοχή για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

«Ο έλεγχος αυτών των κριτηρίων θα γίνεται κατά κύριο λόγο αυτόματα και σε real time μέσω της ‘συνομιλίας’ των ηλεκτρονικών συστημάτων της ΗΔΙΚΑ και της ΓΓΔΕ» διευκρινίζεται στην ανακοίνωση.

Τέλος, μέσω της κάρτας υγειονομικής περίθαλψης αλλοδαπών που θα χορηγείται από τα νοσοκομεία θα καλύπτονται όλες οι ευάλωτες ομάδες των μεταναστών/προσφύγων που έχουν ανάγκη συστηματικής φροντίδας και διαβιούν στη χώρα, ανεξαρτήτως νομικού καθεστώτος (έγκυες, ανήλικοι, χρόνιοι ασθενείς, ψυχικά ασθενείς, ασθενείς με βαριά νοσήματα, τοξικοεξαρτημένοι, άστεγοι κ.α.).

Πηγή : http://www.dikaiologitika.gr/

ΓΣΕΒΕΕ – Εγγύκλιος με θέμα τις ρυθμίσεις στη ΔΕΗ

Η ΓΣΕΒΕΕ επιθυμεί να ενημερώσει τα μέλη και τις Ομοσπονδίες σχετικά με τη δυνατότητα υπαγωγής από την 1η Απριλίου 2016 σε νέα ρύθμιση ληξιπροθέσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ σε 36 δόσεις και με χαμηλότερη προκαταβολή (10% της οφειλής), σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε στις 29 Μαρτίου 2016, η διοίκηση της ΔΕΗ. Σήμερα πάνω από 500,000 επιχειρήσεις και επαγγελματίες έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε ΔΕΚΟ, καθώς αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στη δύσκολη οικονομική συγκυρία και τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις.

Με τη ρύθμιση αυτή, η οποία είναι προϊόν του Προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ με τη διοίκηση της ΔΕΗ, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία Υπ. Παρ. Ανασυγκρότησης, παρουσία του αρμόδιου Υπουργού κ. Π. Σκουρλέτη στις αρχές του περασμένου μήνα, επιτυγχάνεται μια μικρή αλλά σημαντική νίκη υπέρ των συμφερόντων των μικρών επιχειρήσεων και υπέρ της προσπάθειας τους να επιβιώσουν σε ένα δυσμενές οικονομικό περιβάλλον Καλούμε τους βιοτέχνες, επαγγελματίες και εμπόρους να επωφεληθούν στο μέτρο του δυνατού της ευεργετικής αυτής ρύθμισης. Ασφαλώς η ρύθμιση αυτή δεν αρκεί για την εξασφάλιση όρων βιωσιμότητας των μικρών επιχειρήσεων, και αναμένουμε από την πολιτεία αντίστοιχες παρεμβάσεις στο πεδίο των φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών, καθώς και ρύθμισης των κόκκινων δανείων.

ΔΕΗ

Η ΓΣΕΒΕΕ καλεί τους βιοτέχνες, επαγγελματίες και εμπόρους να επωφεληθούν στο μέτρο του δυνατού, της ευεργετικής αυτής ρύθμισης.

Δείτε την εγγύκλιο της ΓΣΕΒΕΕ εδώ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΒΕΕ – Θέμα : ρυθμίσεις της ΔΕΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ

Η ΓΣΕΒΕΕ επιθυμεί να ενημερώσει τα μέλη και τις Ομοσπονδίες σχετικά με τη δυνατότητα υπαγωγής από την 1η Απριλίου 2016 σε νέα ρύθμιση ληξιπροθέσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ σε 36 δόσεις και με χαμηλότερη προκαταβολή (10% της οφειλής), σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε στις 29 Μαρτίου 2016, η διοίκηση της ΔΕΗ. Σήμερα πάνω από 500,000 επιχειρήσεις και επαγγελματίες έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε ΔΕΚΟ, καθώς αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στη δύσκολη οικονομική συγκυρία και τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις.

Με τη ρύθμιση αυτή, η οποία είναι προϊόν του Προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ με τη διοίκηση της ΔΕΗ, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία Υπ. Παρ. Ανασυγκρότησης, παρουσία του αρμόδιου Υπουργού κ. Π. Σκουρλέτη στις αρχές του περασμένου μήνα, επιτυγχάνεται μια μικρή αλλά σημαντική νίκη υπέρ των συμφερόντων των μικρών επιχειρήσεων και υπέρ της προσπάθειας τους να επιβιώσουν σε ένα δυσμενές οικονομικό περιβάλλον Καλούμε τους βιοτέχνες, επαγγελματίες και εμπόρους να επωφεληθούν στο μέτρο του δυνατού της ευεργετικής αυτής ρύθμισης. Ασφαλώς η ρύθμιση αυτή δεν αρκεί για την εξασφάλιση όρων βιωσιμότητας των μικρών επιχειρήσεων, και αναμένουμε από την πολιτεία αντίστοιχες παρεμβάσεις στο πεδίο των φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών, καθώς και ρύθμισης των κόκκινων δανείων.

Συγκεκριμένα, η ρύθμιση που ανακοινώθηκε από τη ΔΕΗ περιλαμβάνει τα εξής:

  1. Για διάστημα 4 μηνών (από 01.04.2016 μέχρι και 31.07.2016) όλοι οι πελάτες θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις, χωρίς καμία προκαταβολή. Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και εκείνοι οι πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού. Από το πρόγραμμα εξαιρούνται οι περιπτώσεις πελατών με ρευματοκλοπή, για τους οποίους συνεχίζουν να ισχύουν τα προβλεπόμενα στον ισχύοντα Κανονισμό Διακανονισμών.
  2. Μετά την ολοκλήρωση του παραπάνω προγράμματος, από 01.08.2016 και εξής, οι Οικιακοί πελάτες, οι Επαγγελματίες και οι Επιχειρήσεις, θα μπορούν πλέον να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών, ως εξής: Πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά: Προκαταβολή: μόλις το 5% της συνολικής οφειλής Μηνιαίες δόσεις: ύψος ίσο κατ’ αρχάς με το 30% του μέσου, σε ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36. Πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά (αυθαίρετη παραβίαση μετρητή): Προκαταβολή: 15% της συνολικής οφειλής, σε 18 μηνιαίες δόσεις Από τις παραπάνω ρυθμίσεις εξαιρούνται οι εποχικοί πελάτες, καθώς επίσης: οι αγρότες, οι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων πελατών, οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης- Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ/ΓΟΕΒ), οι οποίοι ήδη απολαμβάνουν ευνοϊκών
  3. Προϋπόθεση ισχύος του διακανονισμού είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών. Ακόμη όμως και σε περίπτωση, κατά την οποία, λόγω αδυναμίας, στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους δεν καταβληθεί μια (1) δόση ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα. Σε περίπτωση μη καταβολής περισσοτέρων της μίας δόσεων εντός ενός ημερολογιακού έτους, ο διακανονισμός εξακολουθεί να ισχύει με την προϋπόθεση καταβολής όλων – πλην μίας – των οφειλομένων δόσεων.

 

Δείτε το Δελτίο Τύπου εδώ

Δώρο Πάσχα 2016 – Ποιοί? Πότε? Πόσα?

Ποιοι δικαιούνται Δώρο Πάσχα ?

Όλοι οι μισθωτοί που απασχολούνται στον ιδιωτικό τομέα με σχέση εξαρτημένης εργασίας αορίστου ή ορισμένου χρόνου δικαιούνται να λάβουν από τον εργοδότη τους Δώρο Πάσχα. Για τον υπολογισμό του ποσού του Δώρου Πάσχα λαμβάνεται υπόψη ο τρόπος αμοιβής των μισθωτών δηλαδή αν αμείβονται με ημερομίσθιο ή με μισθό. Η χρονική περίοδος που υπολογίζεται το Δώρο αρχίζει από την 1 Ιανουαρίου μέχρι 30 Απριλίου κάθε έτους. Συνεπώς, αν κάποιος εργαστεί ολόκληρο το ανωτέρω χρονικό διάστημα δικαιούται να λάβει μισό μηνιαίο μισθό αν αμείβεται με μισθό και 15 ημερομίσθια αν αμείβεται με ημερομίσθιο.

Σε περίπτωση όμως που η σχέση εργασίας κάποιου μισθωτού με τον εργοδότη του δεν είχε διάρκεια ολόκληρο το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα είτε γιατί αποχώρησε οικειοθελώς από την εργασία του, είτε γιατί απολύθηκε, δικαιούται να λάβει αναλογία Δώρου η οποία υπολογίζεται ως εξής: Προκειμένου για αμειβόμενο με μισθό, ποσό ίσο με 1/15 του μισού μηνιαίου μισθού ή ένα ημερομίσθιο ανάλογα με το συμφωνημένο τρόπο αμοιβής, για κάθε 8 (οκτώ) ημερολογιακές ημέρες. Σε περίπτωση που κάποιος εργαστεί λιγότερο από οκτώ ημέρες δικαιούται ανάλογο κλάσμα για Δώρο Πάσχα.

Πότε καταβάλλεται το Δώρο Πάσχα ?

Το Δώρο Πάσχα καταβάλλεται την Μεγάλη Τετάρτη, εννοείται βέβαια ότι ο εργοδότης μπορεί να καταβάλλει το δώρο και νωρίτερα από την παραπάνω ημερομηνία. Για Το Δώρο Πάσχα παρακρατούνται εισφορές υπέρ του ΙΚΑ και Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών. Το δώρο Πάσχα σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να καταβληθούν σε είδος, αλλά μόνο σε χρήμα.

Χρόνοι που συνυπολογίζονται στο Δώρο Πάσχα

Δεν αφαιρείται αλλά λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του Δώρου Πάσχα :

  • ο χρόνος υποχρεωτικής αποχής από την εργασία των γυναικών πριν και μετά τον τοκετό.
  • Tο χρονικό διάστημα κατά το οποίο εργαζόμενος σπουδαστής έλαβε σπουδαστική άδεια προκειμένου να συμμετάσχει σε εξετάσεις.
  • Ο χρόνος άδειας λουτροθεραπείας, εφόσον υπάρχει γνωμάτευση από ασφαλιστικό οργανισμό.
  • Αν ο μισθωτός ασθένησε κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα θα αφαιρεθούν μόνο οι ημέρες που έλαβε επίδομα ασθενείας απ τον ασφαλιστικό φορέα.

Παράδειγμα : Αν ένας μισθωτός απουσίασε από την εργασία του λόγω ασθένειας 60 μέρες και πήρε επίδομα ασθενείας από το ασφαλιστικό του ταμείο μόνο για 40 ημέρες, θα αφαιρεθούν από το χρονικό διάστημα της εργασιακής σχέσης μόνο οι 40 ημέρες για τις οποίες επιδοτήθηκε και όχι οι 60.

Χρόνοι που δεν συνυπολογίζονται στο Δώρο Πάσχα

Δεν υπολογίζονται :

  • οι μέρες κατά τις οποίες ο μισθωτός απείχε από την εργασία του αδικαιολόγητα ή λόγω άδειας χωρίς αποδοχές.
  • το διάστημα απουσίας των εργαζομένων λόγω συνδικαλιστικής δραστηριότητας (δηλαδή ο χρόνος της συνδικαλιστικής άδειας)

Σχετικά με την απεργία, η δικαστηριακή νομολογία δέχεται ότι οι ημέρες της απεργίας δεν υπολογίζονται στο χρόνο διάρκειας της εργασιακής σχέσης γιατί η αποχή του μισθωτού οφείλεται σε δική του θέληση και δεν μπορεί επομένως να χαρακτηριστεί σαν δικαιολογημένη απουσία. Κατ’ αναλογία το ίδιο ισχύει και με τις στάσεις εργασίας αφού και αυτές αποτελούν στην πραγματικότητα απεργία.

Υπολογισμός του Δώρου

Βάση υπολογισμού του δώρου αποτελούν οι αποδοχές που πραγματικά καταβάλλονται στους μισθωτούς κατά την 15η ημέρα πριν από το Πάσχα. Σε περίπτωση που η εργασιακή σχέση έχει λυθεί πριν από την παραπάνω ημερομηνία το Δώρο Πάσχα υπολογίζεται με βάση τις αποδοχές που καταβάλλονταν την ημέρα που λύθηκε η εργασιακή σχέση.

Σαν καταβαλλόμενος μισθός ή ημερομίσθιο είναι το σύνολο των τακτικών αποδοχών. Στη έννοια των τακτικών αποδοχών περιλαμβάνονται ο μισθός ή το ημερομίσθιο, καθώς και κάθε άλλη παροχή (είτε σε χρήμα είτε σε είδος, όπως υπερεργασία, νόμιμη υπερωρία, επίδομα αδείας, επίδομα ισολογισμού, επιδόματα για τροφή, κατοικία, κτλ) εφ’ όσον καταβάλλεται από τον εργοδότη σαν αντάλλαγμα της παρεχόμενης από τον μισθωτό εργασίας, τακτικά κάθε μήνα, ή κατ’ επανάληψη περιοδικά σε ορισμένα διαστήματα του χρόνου.

Στις τακτικές αποδοχές συνυπολογίζεται και το επίδομα αδείας. Συνεπώς ο μισθωτός θα λάβει το Δώρο Πάσχα προσαυξημένο με τον συντελεστή αδείας ο οποίος ανέρχεται σε 0,041666

Παράδειγμα : εργαζόμενος με δώρο Πάσχα 900 ευρώ, με την προσαύξηση του συντελεστή αδείας θα πρέπει να πάρει 938 ευρώ.

Πηγή : www.kepea.gr

Ολοκληρώθηκε η δημιουργία της ιστοσελίδας μας!

Το προεδρείο της Ομοσπονδίας μας, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ολοκλήρωση των εργασιών, δημιουργίας του νέου μας ιστότοπου. Έγινε ακόμη ένα βήμα προς τον στόχο μας και την επίτευξη του καλύτερου δυνατού  συντονισμού των μελών μας. Ο ιστότοπος αυτός, ευελπιστούμε να γίνει σημείο συνάντησης και ενημέρωσης όλων των ανθρώπων του κλάδου μας.

Οι εργασίες βελτίωσης και ενημέρωσης του περιεχομένου, του ιστότοπού μας, ξεκινούν από σήμερα κι’ όλας και θα συνεχιστούν αδιάκοπα για όλη την θητεία, του παρόντος προεδρείου. Ζητούμε από όλους εσάς την διαρκή συμπαράσταση και τις ιδέες / προτάσεις που μπορεί να έχετε. Ο δίαυλος επικοινωνίας είναι ανοικτός και θα παραμείνει έτσι για όλους όσους έχουν την πρόθεση να συμβάλουν στην αναδιοργάνωση της Ομοσπονδίας μας και την ενδυνάμωσή της ώστε να διεκδικεί και να προασπίζει, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα δικαιώματα όλων μας.

Ευχαριστούμε θερμά τον καλό μας συνεργάτη, Τάσο Δροσιάδη και την Creativity Web για την άριστη συνεργασία και την εντός προθεσμίας, παράδοση του έργου (σχεδίαση και κατασκευή της ιστοσελίδας) που ανέλαβε. Συνέβαλε τα μέγιστα στην ολοκλήρωση ενός ακόμη στόχου μας.

Ακολουθεί η επιστολή του Τάσου Δροσιάδη, η οποία περιέχει και την αποκλειστική προσφορά συνεργασίας, για όποιο από τα μέλη της Ομοσπονδίας μας το επιθυμεί.

Διαβάστε την επιστολή του εδώ

Δελτίο Τύπου – CreativityWeb.gr

Αγαπητοί, πια, συνεργάτες

Μετά την επίσημη παράδοση του επίσημου ιστότοπου της Ομοσπονδίας και την εκπαίδευση του προεδρείου στις διαδικασίες διαχείρισης που έλαβε χώρα το Σάββατο 2-4-2016, θα ήθελα με την επιστολή αυτή να διατυπώσω και εγγράφως την απόλυτη ικανοποίηση αλλά και την ευχαρίστηση που είχα καθ’ όλη την διάρκεια της φάσης σχεδίασης και κατασκευής από το επίπεδο της συνεργασίας με τα μέλη του προεδρείου που είχαν την ευθύνη της επίβλεψης της σχεδίασης – κατασκευής του
ιστοχώρου.

Πιο συγκεκριμένα ο επαγγελματισμός, η ευχέρεια επικοινωνίας, η ταχύτητα ανταπόκρισης και επίδοσης των σχεδιαστικών στοιχείων, η φιλική προσέγγιση αλλά και η θέληση για «μάθηση» νέων τεχνολογιών κατά την διάρκεια της κατασκευής κυμάνθηκαν όλα στα πλέον άριστα επίπεδα γεγονός που συντέλεσε και στην ποιότητα και ταχύτητα της σχεδίασης και κατασκευής συνολικά του ιστοχώρου.
Θα ήθελα να γνωρίζεται ότι και τώρα, στην μετά την παράδοση του έργου φάση, η συνεργασία μας στη βάση της συνεχούς παρακολούθησης και διαχείρισης του ιστοχώρου σε θέματα ασφαλείας, αναβαθμίσεων, προώθησης στις μηχανές αναζήτησης και αντιμετώπισης ενδεχόμενων προβλημάτων θα είναι συνεχής (καλύπτεται πάντα μέσα στο ετήσιο κόστος συντήρησης-προώθησης-ανανεώσεων)
και στο άρτιο επαγγελματικό επίπεδο που ήταν η μέχρι τώρα συνεργασία μας.

Τελειώνοντας θα ήθελα να μου επιτρέψετε, μέσα από αυτό το ευχαριστήριο, να κάνω μια μόνιμη προσφορά για ΟΛΑ τα μέλη της Ομοσπονδίας σας.

Όποιο μέλος, λοιπόν, της Ομοσπονδίας σας χρειαστεί Σχεδίαση – Κατασκευή νέας Ιστοσελίδας, για όσο καιρό ο ιστοχώρος της Ομοσπονδίας υπάρχει στην διαχείριση την δική μου, θα απολαμβάνει ΠΡΟΝΟΙΑΚΗ τιμή με συνολική έκπτωση 20% επί των τιμών αγοράς τόσο στην σχεδίαση-κατασκευή όσο και στις υπηρεσίες προώθησης, ως εξής:

  • Σχεδίαση – Κατασκευή Ιστοχώρου στις προδιαγραφές του cleaningfed.gr 330 ευρώ
  • Υπηρεσίες Προώθησης στις Μηχανές αναζήτησης (SEO) -απαραίτητο- 120 ευρώΣύνολο: 450 ευρώ (Στις τιμές ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ)

Σε περίπτωση που κάποιο μέλος χρειαστεί κάτι παραπάνω από τις προδιαγραφές του cleaningfed.gr ή χρειαστεί επανασχεδιασμό υφιστάμενου ιστοχώρου, τότε η περίπτωση θα εξεταστεί ξεχωριστά αλλά ΠΑΝΤΑ στις καλύτερες τιμές της αγοράς και προνομιακά ένεκα της συνεργασίας μας.

Με εκτίμηση,
Τάσος Δροσιάδης (CreativityWeb.gr)

ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΜμΕ (Ν.12, 1ο/2016)

Έρευνα ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ- Φεβρουάριος 2016 – Εξαμηνιαία αποτύπωση οικονομικού κλίματος στις μικρές επιχειρήσεις

(0-49 άτομα προσωπικό οι οποίες αποτελούν το 99,6% των ελληνικών επιχειρήσεων)

Διαβάστε ή μεταφορτώστε το αρχείο εδώ

Ο καινούργιος μας ιστότοπος είναι στον αέρα!

Καλωσήλθατε στο Blog του CleaningFed.gr, του επίσημου ιστότοπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Στεγνοκαθαριστηρίων Ταπητοκαθαριστηρίων Πλυντηρίων Σιδερωτηρίων  Βαφείων και συναφών επαγγελμάτων.!

Στο Blog μας θα αναρτώνται όλα τα νέα μας αλλά επίσης και χρήσιμες συμβουλές, ποικίλο πληροφοριακό υλικό, ανακοινώσεις και ενδιαφέροντα άρθρα που ενδιαφέρουν τον κλάδο μας.

Μείνετε, λοιπόν, συντονισμένοι… και για να μην χάνεται ποτέ τα νέα μας, εγγραφείτε στο Newletter μας και λαμβάνετε πρώτοι τις ενημερώσεις μας στο e-mail σας!

Εγγραφείτε μέσω της παρακάτω φόρμας:

[chimpy_lite_form]